Castrol i Jerzy Dudek rozdadzą kibicom 100 podwójnych biletów na UEFA Euro 2012™! Na stronie www.castrolfan.pl właśnie ruszył drugi konkurs

Kibice piłkarscy w Polsce mają kolejną szansę na zdobycie biletów na UEFA Euro 2012™. W wirtualnej Strefie Kibica na www.castrolfan.pl ruszył właśnie drugi konkurs organizowany przez Castrol, Oficjalnego Sponsora turnieju. Na zwycięzców czeka aż 100 podwójnych zaproszeń na mecze i możliwość wzięcia udziału w prawdziwym treningu piłkarskim, prowadzonym przez Jerzego Dudka.

W zakończonym w czerwcu 2011 roku konkursie Castrol rozdał kibicom 104 bilety, w tym ekskluzywne pakiety VIP na finałowy mecz w Kijowie. Tym razem wejściówek jest dwa razy więcej. Aby je wygrać, trzeba przede wszystkim zarejestrować się na www.castrolfan.pl i kupić dowolny olej Castrol. Drugi krok to prosta internetowa gra, w której należy strzelić gola Jerzemu Dudkowi. Na koniec trzeba napisać, dlaczego to właśnie dany uczestnik ma spotkać się z ambasadorem Castrol na prawdziwym boisku, potrenować pod jego okiem, a nawet strzelić mu gola do prawdziwej bramki. Szczegółowe zasady promocji tłumaczy sam Jerzy Dudek w filmie, który można znaleźć na stronie  http://castrolfan.onet.pl/bilety-na-euro/jak-wygrac-bilety.html oraz na kanale YouTube pod adresem http://www.youtube.com/watch?v=1ouQ8eFWrNI.

„Już w kwietniu, jako pierwsi z globalnych Sponsorów UEFA Euro 2012™, uruchomiliśmy internetową Strefę Kibica, którą regularnie odwiedza mnóstwo miłośników futbolu” – powiedział Sławomir Radoń, Dyrektor Marketingu Castrol na Europę Centralną. – „Cieszymy się, że nasz dedykowany serwis na Euro na www.castrolfan.pl spotkał się z tak dużym uznaniem kibiców. Dzisiaj w ramach promocji Pokaż jakim jesteś fanem uruchamiamy drugi konkurs, w którym do wygrania jest 100 podwójnych biletów. Mamy nadzieję, że przy okazji piłkarskich emocji, konsumenci wybiorą nasz nowy produkt, olej Castrol EDGE z technologią FST™, który właśnie trafia do sprzedaży detalicznej.”

Prace można zgłaszać od 15 września do 15 grudnia 2011 roku. Lista zwycięzców zostanie ogłoszona do 10 marca 2011 roku. Autorzy najciekawszych prac zostaną nagrodzeni podwójnymi biletami na mecz UEFA Euro 2012™ i możliwością udziału w ekskluzywnym treningu piłkarskim prowadzonym przez Jerzego Dudka, byłego bramkarza reprezentacji Polski, Liverpoolu i Realu Madryt.

Ale to nie koniec szans na bilet. Jest jeszcze drugi sposób. Wystarczy regularnie odwiedzać stronę www.castrolfan.pl oraz aktywnie brać udział w grach i zabawach w Strefie rozrywki. Każdy użytkownik zbiera punkty za odpowiedzi na pytania w quizach, tworzenie komiksów czy dodawanie zdjęć i filmików. Każdy, komu uda się zgromadzić ponad 100 punktów, będzie miał szansę wygrać bilet na UEFA Euro 2012™.

Możliwość zdobycia biletów to nie jedyna atrakcja na www.castrolfan.pl. Wirtualna Strefa Kibica została przygotowana we współpracy z popularnym portalem Onet.pl. Można tam znaleźć aktualne informacje o eliminacjach do UEFA Euro 2012™, ciekawostki i analizy ekspertów oraz historię wszystkich dotychczasowych turniejów Mistrzostw Europy. Jerzy Dudek na swoim blogu komentuje najważniejsze wydarzenia z piłkarskich aren. Ranking Castrol pokazuje, kto aktualnie jest najlepszym zawodnikiem na świecie, a Castrol Calculator liczy, jakie szanse na grę w turnieju mają poszczególne reprezentacje. Na stronie regularnie pojawiają się też gry, tapety do ściągnięcia i inne niespodzianki.

Za kreację strony www.castrolfan.pl odpowiada Instytut Rozwoju Reklamy. O kontent i działania PR wokół projektu dba agencja Havas Sports & Entertainment. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare, a za kreację kampanii promującej konkurs – Ogilvy.

Działaniom na stronie internetowej towarzyszą atrakcje dla fanów profilu Castrol Football Polska na Facebooku.

hastagi na stronie:

#www made-in-tunisia net

Authors

Related posts

Top